PETA KE MADRASAH AR RASYID

PETA  KE  MADRASAH  AR RASYID
PETA | NOMBOR AKAUN BIMB | NOMBOR TELEFON BIMBIT | ALAMAT EMEL

AL BAGHDADI. Teknik Belajar & Mengajar Al Quran. Kaedah yang menyeronokkan !

AL BAGHDADI.  Teknik Belajar & Mengajar Al Quran.  Kaedah yang menyeronokkan !
Untuk menyertai KELAB AL BAGHDADI. Sila hubungi Ustaz Rasyid - 019 2345 980.

DERMA FISABILILLAH

Segala sumbangan Derma FISABILILLAH boleh dimasukkan kedalam akaun Bank Islam - 12010010075324 - atas nama MADRASAH TAHFIZ AL QURAN AR RASYID. TERIMA KASIH.
All donations for Derma Fisabilillah can be credited to Bank Islam - 12010010075324 - under the name of MADRASAH TAHFIZ AL QURAN AR RASYID Thank you.

Hadi's Nutri Meal. Sesuai untuk semua golongan. Rasanya Sedap, Berkhasiat & Menyelerakan !

Hadi's Nutri Meal. Sesuai untuk semua golongan. Rasanya Sedap, Berkhasiat & Menyelerakan !
HADI'S diadun daripada 17 bijirin terpilih yang berkhasiat. Diperkaya dengan zat vitamin, mineral dan serat untuk memastikan anda dan keluarga kekal sihat dan cergas sepanjang hari. Buat ibubapa prihatin. Sediakan sepeket untuk anak - anak yang akan menghadapi peperiksaan. Minuman ini berupaya untuk menjaga sistem penghadaman dan mencerdaskan minda. Untuk maklumat lanjut sila klik pada gambar.

Wednesday, July 27, 2011

MARHABAN YA RAMADAN.

SALAM RAMADAN 1432 Hijriah.

Menantikan dakapan Ramadan yang ditunggu – tunggu,  maka pihak pengurusan Madrasah Tahfiz Al Quran Ar Rasyid ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada seluruh umat Islam.


Kami mendoakan semoga bulan Ramadan Al Mubarak ini disambut dengan penuh kegembiraan dan kesyukuran yang tidak terhingga serta sentiasa berusaha mempertingkatkan ibadah dalam bulan penuh dengan keampunan, keberkatan dan rahmat ini.

Bagi kami dimadrasah ini,  pendidikana awal yang kami ingin terapkan ialah dengan berpuasa dalam erti kata sebenarnya,  bukan sekadar menahan dari makan dan minum tetapi jauh melangkaui dalam segala sudut kerohanian.  Kerana sesungguhnya,  Ramadan adalah bulan terbaik untuk mendidik seorang muslim itu menjadi dai'e  dan pejuang Islam tulen.

Dikesempatan ini juga dengan setulus ikhlas kami suka mengingatkan kepada Tuan dan Puan agar memandu dengan berhati – hati.  Kepada yang bercadang untuk memandu pulang ke kampong dipenghujung Ramadan bersama keluarga tercinta.  Kami mendoakan agar Tuan dan Puan sekalian selamat sampai ke destinasi yang dituju.


Sekian,  Sambutlah Salam Ramadan Dari Kami di Madrasah Tahfiz Al Quran Ar Rasyid.

No comments:

Post a Comment